ӘМСҚ жанындағы қоғамдық кеңестің отырысынан қысқа да нұсқа қайырымдар

224 қаралу саны
  • ӘМСҚ – пациенттің адвокаты. Оның негізгі қызметі – есептелген медициналық қызметтерге ақы төлеудің дұрыстығын бақылау. Ол бұған дейін болған қосып жазудың жолын қияды.
  • Инфекциядан қорғаныс ТМККК жүйесіне енгізілген, яғни. барлық азаматтарға қол жетімді. МӘМС – сақтанушыларға + 15 жеңілдетілген санаттарға (соның ішінде балалар, қарттар және декреттік демалыстағы әйелдер). Сондықтан Ковидпен күресуге байланысты сұрақтардың көпшілігі Денсаулық сақтау министрлігіне немесе ВАК-қа қойылады. Егер ӘМСҚ-дан қаражаттың бір бөлігін  Ковидтің қажеттіліктеріне бағыттау қажет болса, бұл акционер шешімінің құзіреті болып табылады. Яғни, Үкімет шешеді, Қор емес.
  • МӘМС жұмыссыздарға қол жетімді, егер сіз БЖТ төлесеңіз, өте аз төлем жасай аласыз.
  • ӘМСҚ 1406 байланыс орталығына және алғы шептегі дәрігерлердің президенттік үстемеақыларды алуына жауап береді.
  • «Жедел жәрдем» жетіспеушілігі басталды, 15 минуттық норма орындалмайды. Екі жыл ішінде автопарк 57% жаңартылғанмен, өңірлерде ескі көліктер өте көп. Ал жүктеме 40% артты.
  • Нұр-Сұлтаннан (жүктеме 99%) және БҚО-дан (88%) басқа барлық өңірде кереуеттер мен механикалық желдету жеткілікті.
  • Байланыс орталығында 60 адам тұрақты жұмыс істейді, ал жүктеме көбейген күндері 150-ге жетеді.
  • ӘМСҚ-ның дәрі-дәрмекпен қамтамасыз етуде немесе алғы шептегі дәрігерлердің президенттік үстемеақыларды алуын қаржыландыруда берешегі жоқ.
  • Өз бетінше емделуге болмайды. Жеңіл симптомдар туралы хаттамалардың барлығы Денсаулық сақтау министрлігінің Фейсбук парақшасында орналасқан. Басқа деректерді пайдаланудың қажеті жоқ.
  • Симптомдарсыз КТ-де тексерілуге және тест тапсыруға барудың қажеті жоқ.

Дереккөз: ӘМСҚ жанындағы қоғамдық кеңес екінші отырысының материалдары

Ары қарай оқу:



Кнопка домой

Бөлісіңіз