2020 жылғы Дүниежүзілік темекіге қарсы күрес күні жастарды қорғауға арналады

Фото: Kocaeli Gazetesi
299 қаралу саны

2020 жылдың 31 мамырында ДДСҰ және бүкіл әлемдегі денсаулық сақтау белсенділері Дүниежүзілік темекіге қарсы күрес күнін бірге атап өтеді. Бұл жаһандық науқанның негізгі бағыты темекі әлемін толығымен жоюға бағытталған алдыңғы жылдағы жетістіктер мен табыстарға бағытталған.

Биыл Дүниежүзілік күннің басты тақырыбы жас ұрпақтарды «темекі өнеркәсібінің айла-шарғыларынан қорғау және темекі мен никотинді пайдаланудың алдын-алуға» ерекше көңіл бөлу болады. Темекі өнеркәсібі темекіге тәуелді өнімдерге әсіресе осал болып табылатын жаңа тұтынушылар тобы ретінде жастарға бағытталғандықтан, бұл проблема кез-келген елде темекіні бақылау саясатын қалыптастыратын адамдар үшін өткір және күрделі бола түсуде.

2015 жылы жарияланған мәліметтерге сәйкес, әлем бойынша 15 пен 24 жас аралығындағы жастардың 17% -ы темекі шегеді. Еуропа аймағында 13 пен 15 жас аралығындағы қыздардың 11,5% -ы және ер балалардың 13,8% -ы темекіні пайдаланады. Соңғы жылдары темекіге қарсы күрес жүргізетін белсенділер мен ұйымдардың күш-жігерінің арқасында бұл көрсеткіш төмендеп келе жатқанына қарамастан, біз осал жастағы топтарды қорғау үшін қосымша күш салуымыз керек. Темекі саласының өкілдері жақсы біледі, 20 жасқа дейін темекі шегуді бастайтын адам темекіге тәуелді болу қаупін арттырып қана қоймайды, сонымен қатар, әдетте, темекі шегуге қатысты өзінің мінез-құлқын бақылауды жоғалтады. Темекі өнеркәсібі жастарға қасақана тәуелділікті тудырады және Дүниежүзілік темекі күнінің 2020 жылғы басты тақырыбы жастарды қорғау болғандықтан 31 мамырда біз темекі компанияларының осындай әрекеттеріне қарсы тұрудың озық әдістерін көрсетуге мүмкіндік аламыз.

Қалай индустрия жастарды мақсатты аудиторияға айналдырады?

Темекі өнеркәсібі жастарды айла-шарғы жасау арқылы өз өнімдерін «әшекейлеу» тәсілдеріне жүгініп, оны халықтың белгілі бір топтары үшін атап айтқанда әдемі брендтер немесе таңбалар көмегімен тартымды етуге тырысады. Бұл әдістер электронды темекіге және қыздырылған темекі өнімдеріне соңғы кездегі бұрын-соңды болмаған қызығушылық аясында айқын болды. Өнеркәсіп жасаған кейбір инновациялық әдістер өзінің маркетингтік стратегиясында қолданылады.

Экономиканың әртүрлі салалары өздерінің жарнамалық кампанияларын Интернетке көбірек шығаруда, темекі индустриясы да бұдан қалыс қалған жоқ: темекі компаниялары өздерінің денсаулыққа зиянды өнімдерін жарнамалау үшін әлеуметтік желілердің беделді пайдаланушыларын көбірек тартады. Сонымен бірге, олар көбінесе темекінің жарнамасы мен жарнамасын реттейтін дәстүрлі ережелер мен нормаларды айналып өтеді, өйткені бұл өнімдерді жасырын түрде тарататын ақпарат («продакт-плейсмент») жарнама ретінде емес, әлеуметтік желілерде орналастырылған басқа материалдар арқылы енеді.

Дүниежүзілік темекіге қарсы күрес күніне арналған іс-шаралар жастардың денсаулығын бақылауға және темекіге тәуелділіктен бас тартуға көмектесетін тәсілдерді көрсетеді. Осы күні біз сондай-ақ темекіге қарсы күрес жөніндегі барлық белсенді жақтастарды темекі шегуге деген азғыруға қарсы тұру мен келесі ұрпақтың темекісіз болашаққа көшуін қалыптастыру жолындағы өмірдің барлық саласына бағытталған акциялар мен іс-шаралар ұйымдастыра отырып, жастарды қорғауға бағытталған шаралар қабылдауға шақырамыз.

Дереккөз: ДДСҰ сайты

Бөлісіңіз